במות לאירועים – 4 שימושים שחייבים להכיר

אירועים משתנים זה מזה בצרכים שלהם – אירוע חברה עם הופעה של סטנדאפיסט שונה מחתונה עם הופעה של להקת שמחות, ששונה מאירוע בת מצווה עם פודיום להדלקת נרות, אבל לכל האירועים האלו יש דבר אחד משותף: הצורך בבמה.

במות לאירועים משתנות זו מזו בגדלים, בגבהים ובצורות, ואם אתם עורכים אירוע בקרוב, יש סיכוי טוב שתזדקקו לפחות לבמה אחת לאחד מהצרכים הבאים:

במות להופעות

כשאנחנו חושבים על במה הדבר הראשון שעולה לנו בראש הוא כנראה הופעה, וזה אכן אחד השימושים הנפוצים ביותר של במות. אם באירוע שלכם יש הופעה של להקה, של סטנדאפיסטים, של זמרים או של אמנים שונים שמופיעים – אתם זקוקים לבמה. הבמה יוצרת הגבהה ותאפשר את ביצוע ההופעה בתנאים האופטימליים, ומשיכת תשומת הלב למוקד האירוע. כמובן, יש להתאים את גודל הבמה לגודל ההופעה (להקת ריקוד למול זמר אחד, למשל) ולגודל הקהל – אם מדובר על אירוע גדול במיוחד, יש צורך בבמה גדולה; אם האירוע קטן ואינטימי, במה קטנה תספק את הצורך. 

במות לחופה

שימוש נוסף של במות הוא במות לחופה. במות לחופה הן במות קטנות ומוגבהות מעט. לעתים הן כוללות גם את ה"שביל" המוביל לחופה, שיהיה מוגבה מעט מסביבתו. במות לחופה יכולות להיות לבנות וחגיגיות, וכן להיות מקושטות לפי הטעם והצורך. במות לחופה הן במות קטנות, ולכן מתאימות גם לצרכים נוספים – למשל, במה לעמדת תצוגה בגלריות או בירידים, וכן במות של אמנים בודדים (למשל, נגן מוזיקה בקבלת קהל באירוע). הבמות הקטנות יכולות להגיע בצורה ריבועית, מרובעת או עגולה, וכן יכולות להיות גם גבוהות במיוחד או נמוכות. 

במות לריקודים

שימוש נוסף של במות לאירועים הוא לצורך יצירת רחבות ריקודים. אם האירוע נערך בטבע, למשל, במה שתיצור רחבת ריקודים יכולה להקל מאוד על המשתתפים באירוע ולגרום לכולם להתחיל לזוז ולרקוד. כמו כן, ניתן ליצור רחבות מוגבהות לריקודים, וכך ליצור מדרג ברחבת הריקודים ולשדרג את אופי ועיצוב האירוע. רחבות לריקודים לרוב בנויות מבמות מרובעות גדולות, נמוכות ורחבות, שמאפשרות לכולם לקפוץ לרחבה ולהתחיל לזוז!

במות לתיחום החלל

הרבה פעמים אפשר להשתמש בבמות גם לצורך חלוקה לאזורים ולתיחום החלל, כדי ליצור מפלסים שונים ותחושה של עומק ועיצוב במרחב. במקרה כזה, לבמות יש שתי פונקציות: מצד אחד פונקציה עיצובית שהופכת חלל שטוח ורגיל לחלל מדורג, מעניין ואחר. מצד שני, חלוקה שתאפשר לכם להצביע על אזורים שונים באירוע – במה גבוה עליה מתרחשת הופעה, במה נמוכה יותר לרחבת ריקודים וכדומה. ניתן לשלב בין במות בגדלים שונים, בגבהים שונים ובצורות שונות, וכך ליצור אירוע ייחודי. 

השכרת במות לאירועים

לא משנה לאיזה שימוש אתם זקוקים לבמה, תמיד כדאי להיעזר בחברת השכרת במות מקצועית. בשלב התכנון וההכנות, חברה מקצועית תעזור לכם להתאים את סוג הבמה לאופי השימוש, למספר המשתתפים ולצורך הייחודי שלכם, תוך תכנון מקצועי לפי המשקל שיעמוד על הבמה (במה לצורך ריקודים צריכה להחזיק הרבה יותר משקל מבמה קטנה של חופה). כמו כן, חברה מקצועית תסתכל גם על הפן העיצובי, ותדע כיצד להתאים את הבמות לאופי האירוע. 

במעמד ההתקנה, חברה מקצועית כוללת צוות הרכבה יעיל ומיומן שידע להרכיב את הבמה בכל חלל במהירות, למקם באופן מדויק את הבמות השונות וכמובן לעשות זאת בבטיחות מקסימלית. במידת הצורך, ניתן לשכור גם גדרות ומחסומים, וכן ציוד נוסף כמו ציוד תאורה, הגברה ועוד.

אהבתם? חושבים שיעניין אחרים? שתפו!
Facebook
Email
WhatsApp
ניווט מהיר
להצעת מחיר:
הפקה של אירוע היא לא פשוטה – היא דורשת חשיבה על הפרטים הקטנים והגדולים, הסתכלות על התמונה הגדולה,...
פורים הוא החג הכי צבעוני, תוסס ופרוע של השנה, החג בו ליום אחד בשנה אנחנו יכולים להיות מישהו...
אירועי חברה בטבע הם דרך נפלאה לגיבוש של עובדי החברה בצורה ייחודית, פסטורלית ומרוחקת מרעשי היומיום. אירועי חברה...
חתונות בטבע תמיד היו בראש סדר עדיפויות של הזוגות הרומנטיים ביותר. להתחתן בחוף הים על רקע שקיעה, בקרחת...
הניסיון העשיר שלנו בתחום האירועים מראה שלאירועי חוץ בארץ יש אינספור יתרונות, אך בו זמנית הארגון שלהם עלול...
אירועים משתנים זה מזה בצרכים שלהם – אירוע חברה עם הופעה של סטנדאפיסט שונה מחתונה עם הופעה של...

השאר פרטים ונחזור אליך, או לחץ והתקשר:

פרטיי ישמשו לצורך קבלת הצעת מחיר, בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר.